27 kwietnia 2024

XV

Festyn Komandosa

Komitet Organizacyjny VII Festynu Komandosa

komitet organizacjyjny

Komitet Organizacyjny VII Festynu Komandosa

  1. gen. dyw. rez Jan Kempara – Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego
  2. ppłk. rez Witold Brzozowski –1 bsz – Z-ca Przewodniczącego, Dyrektor Festynu
  3. płk Wiesław Kukuła – Dowódca JWK Lubliniec – członek
  4. Grzegorz Jóźwiak – Burmistrz Dziwnowa – Z-ca Przewodniczącego
  5. ks. ppłk Zenon Sodzawiczny – kapelan – członek
  6. Zbigniew Jeszka – 1 bsz – Prezes III Oddziału ZPS – członek
  7. płk dypl. Sławomir Drumowicz – Dowódca JW Agat – członek
  8. Jacek Pietrzak „Jaco” – Stowarzyszenie ”RAPTOR” – członek
  9. Norbert Kalisiński – Stowarzyszenie „Szturman” – Członek
  10. Ryszard Horniak – Dyrektor Stowarzyszenia Byłych Żołnierzy 1 BSZ – członek
  11. Ryszard Czerkawski – 1 bsz – członek
  12. Marek Malinowski – 1 bsz – członek
  13. Bogdan Połom – 1 bsz – członek
  14. Kazimierz Michalski „Kubana” – 1 bsz – członek
  15. Edward Sokół – Stowarzyszenie Na Rzecz Kultury i Edukacji – członek
  16. Dominik Pijański – filmowanie – członek
  17. Marian Klasik – dziennikarz – członek
  18. Andrzej Wójcik „Grochówka” – 1 bsz – członek
  19. Joanna Chruszczyk – Stowarzyszenie Na Rzecz Kultury i Edukacji – członek

Podział obowiązków członków Komitetu Organizacyjnego

  • Witold Brzozowski – zgromadzenie środków finansowych , opracowaniem i realizacja programu , rozliczenie festynu.
  • Ryszard Horniak – Biuro Festynu ,przygotowanie zawodów w rwaniu ciężarka.
  • Kazimierz Michalik ”Kubana” – organizacja polowej kantyny i spotkania kompanijne.
  • Marek Malinowski – przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych.
  • Zbigniew Jeszka – organizacja apelu zmarłych  
  • Dominik Pijański – kontakt z dziennikarzami ,PR Festynu.
  • Marian Klasik – artykuły informujące o Festynie.
  • Grzegorz Jóźwiak – udostępnienie parku ,hali i zabezpieczenie Festynu (straż miejska, policja)
  • Ryszard Czerkawski – organizacja „wystroju” parku ,organizacja wystawy ,żywienie gości,  rozmieszczenie GRH w parku.
  • ks. Zenon Sodzawiczny – msza polowa ,udostepnienie kościoła garnizonowego.
  • Bogdan Połom – zorganizowanie i wejście na teren koszar
  • Joanna Chruszczyk – rozliczenie finansowe ,bieżące wypłaty.

 

Dodaj komentarz